Små djur!!

Ingen har väl missat att vi har en del små djur hemma... Både det ena och det andra finns att beskåda i vårt hem! (på gott och ont)
På mornarna väcks man uatv det underbara ljudet av syrsor... Underbart!! haha, känns som man är utomlands. Syrsornas liv är dock inte balltför långt eftersom deras huvudsakliga uppgift är att vara föda åt andra trevliga djur som befolkar vår lägenhet. Dessa blodtörstiga äckel sliter glatt syrsorna i bitar!! Blää, inte för att jag är något jätte fan utav syrsor, nejdå!
iaf kan dessa djur vara intressanta att titta på, alltså hur ofta har man chansen att ostört kolla in en ökenmiljö med skorpioner i utan att känna obehag? Rätt kul, för det är ju inget djur man har sett mkt av!
samma gäller ju spindlarna, även om de inte är djur jag hade valt själv så är de rätt kul att kolla på! (faktiskt)
Men till syvende och sist tycker jag nog att mina djur (kanin och hamstrar) är snäppet bättre!! (även om sambon tycker att de passar bäst till mat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0