året 2010...

Försöker fundera tillbaka lite på året som gått, vad hände egentligen? Bra grejjer? Dåliga grejjer?
hrmm...

Januari: årets första månad med allt vad det innebär. Vill minnas att Mogge var i Övik en sväng, vad gjorde jag? har fan ingen aning...

Februari: kallt var det iaf... Hände det nåt? ne, inget särskilt iaf.

Mars:Mogge följde med mig ut och red. Han var riktigt duktig, och JA det var fortfarande jävligt kallt.

April; Födelsedag för både mig och Mogge, firades på Gröne Jägaren. Var även den kvällen vi förlovade oss. var oxå påsk och vi var i Gnesta...Åkte runt i sörmland och tittade lite.

Maj: var en ganska aktiv månad. Vi åkte på myskryssning, hade kvalitetsdag i stan, var på picknick i mysiga Hummelmora.

Juni: Midsommar, firades med goda vänner. Helt ok. Hamstrarna flttade in, skorpionen fick massa bebisar...Uffa. SEMESTER!!!

Juli: Semester!! Vi var i Ullsta, åkte till Övik, mer5a Ullsta, Gotland, massa mys!! Styrbjörn dök upp...

Augusti: beställde vigselring, Kotte var med till stallet och red...hehe. Jag red en massa...

September: Mogges op... Ingen bra månad...Bläää

Oktober: Njöt mest av fantastisk höst! Var även ut och körde sveriges bästa häst! Coolt

November: Hände inte så mkt...allt rullade på. Kollade magen, inte kul...blä

DEcember: Är ju inte klart än, men lucia, jul, julmarknad osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0