Facebook??

Låg igår kväll i sängen och tänkte på Facebook. Funderade på hur bra det är eg? Jag menar, man blir kompis med lite vem som helst, den där "kompisen" man inte träffat på 15 år, en vän till en vän, killen/tjejjen med likadant namn osv osv...  Vill jag egentligen att alla dessa människor ska ha fri insyn i MITT liv? Nä, fan det vill jag ju inte. SEn är man typ oroligt att folk ska ta illa upp o,m man tar bort dem...Suck, vilken cirkus det blir!
Jag har iaf tagit tag i detta lite nu, tog bort en hel drös med folk som inget har att göra i mitt liv, har man inte pratat på ett år och knappt träffats i riktiga livet, ja då har man nog eg inget där att göra? Eller?  Ska nog banta den ytterligare, men för stunden är jag nöjd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0