Jul-paus?

Känner att jag skulle vilja ta en julpaus... har inte alls den där vanliga glädjen över att julen snart e här! Känns bara sådär halvkul, och då älskar jag ändå jul... fans skit känner jag!
Fast en bra sak med det är ju att det mest kan bli mkt bättre än man tänkte sig, typ, liksom... haha
jaja, ska rycka upp mig lite, fixa de sista julklapparna, bli frisk och hitta gnistan igen, den finns där, helt säkert!!

Var nån som sa till mig idag att jag mår så bra nu, känns kul att höra för jag har inte reflekterat över det egentligen, men så är det ju...känns helt ok med det mesta faktiskt. (förutom just julen, just nu)

Bjuder på lite bilder från förra julen:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0