2010

Så var det dags, nytt år, nya galenskaper....
Har avlagt ett nyårslöfte, men det är ok att bryta det liksom! Iaf är själva löftet att jag ska komma ihåg hur värdeöst det är att dricka akohol! jag får dricka om jag vill men då ska jag komma ihåg att det inte e kul!! SÅ JÄVLA ÖVERREKLAMERAT liksom!!
Man har lika roligt utan o livet blir enklare....

Det här året har jag på känn att nya saker kommer att hända, haha, nu är jag ju inte Saida precis, utan jag vet ju redan att det är tänkt så!! :-) Spännade det kan bli...

Man är ju ett vanedjur och lite rädd för stora förändringar, samtidigt vill jag att det ska hända grejjer annars blir jag uttråkad... konstig kombination! Men det är bra om man får till det lite lagom, typiskat svenskt alltså,, allt ska vara såå lagom!! Tur man e svenne då, så det är ok att vara lagom!! haha, annars e jag nog så olagom man kan bli...

Nu har jag ätit glass, ska ta ett bad och sen lägga mig i sä'ngen o kolla på film...är nya kvällsrutinen numer! Funkar för mig!! Har ju lite sälis oxå...MYYYS!!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0