Helg

Jaa, vad ska man säga...Har varit en bra helg och än är den inte över!!  Varit i stallet på fm, och nu ser jag fram mot ett bad och en stund i sängen med Camilla Läckberg...jaq, alltså inte med henne...men ni hajjar...
Ikväll ska jag bara kolla på TV, var längesen jag hade ro att göra det, men ikväll är det en del bra!!
Igår var jag i stan med Plille... Fan, vi måste sluta festa såhär hårt...Funkar ju inte att komma hem nykter kl 23... pallar man ju inte alls liksom!! haha

Ridit Helge idag, fan gillar den hästen, han har sån skön attityd på nått sätt! Go o gla, kexchokla liksom... Jag e rund o svart och jag skiter i vad ni tycker!! Gillar den inställningen...

ja, vad ska jag säga mer?? Nää...kan räcka så, jag håller truten och går o badar, mina ben är som isbitar faktiskt!!

Div Säby djur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0