beeeeeeeeigt!

Shit vad boring det är att vara hemma igen...haha, har fan inte varit hemma många dar på semestern! Men skönt är det! Igårkväll var jag så desperat att jag nästan satte mig på färjan tillbaka till Gotland!
jaja, har iaf hunnit med lite hemma som behövdes fixas... Alltid nåt.
Ett till plus är ju att jag faktiskt fortfarande har semester så jag kan göra vad jag violl!! YAAAY! Så det ska jag! vet bara inte riktigt vad?? Hm... Vill iväg igen...vart?  vet inte...
Skulle vilja rida oxå, har kraftig häst abstinens...nåja!

Haha...sitter och kollar på karaokeklipp på Youtube, alltså klassiker från filmer o så. Grymt kul!
Nää, nu ska jag vara lite produktiv och göra nåt? haha, kanske iaf!

Dagens bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0