Sommar-sol-bad-Norrland-Ullsta-Gotland!

Semester...Känns jävligt skönt kan jag tala om!! Har hitills hunnit med en hel del. Hunnit träffa folk, rest runt lite i sommarsverige, badat och lite annat. Känns extra kul att ha haft tid att träffa folk man inte sett på länge, blir så lätt att tiden rinner iväg och plötsligt är det år sen man träffade någon som faktiskt är en nära vän! Men som sagt, har hunnit med några nu... Har några dåliga samveten kvar, men har ju oxå 2 veckors semester kvar när vi kommer hem, så det löser sig nog!! :-)

Annars har vi varit en del i Gnesta, är så fantastiskt skönt där (inte i själva Gnesta) "egen" sjö., egen bastu och egen husvagn, haha, nåja, det sistnämda är väl inget särskilt, men rätt mysigt att få va ifred iaf!  Jag tycker ju att Sörmland är ett av sveriges absolut vackraste landskap så jag njuter verkligen av naturen där!

Norrland är ju oxå fantastiskt fint, men jag gillar det gröna i Sörmland! SÅDETSÅ! haha

Just nu är vi på Gotland, är inne på tredje dagen nu, och vi har hunnit med en hel del... Tror att det som är i topp är bad i kalkbrottet som ligger nära där vi bor, skithäftigt!! Klarblått vatten och skitdjupt. Vita klippor och sol!! naaajs!! Nu ska jag ut i skogen en sväng...

Ciauz folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0