Midspommar osv

Seg idag, känns lite orättvist då jag inte ens är bakis. Körde nämligen igår... Jaja! Har iaf släpat mig ett varv runt jakan, skönt? Njäe, sådär, lite varm och obekväm! Hade nån plan på att åka o bada, men nu fastnade vi båda på internet....
Funderar faktiskt på att dra ut o sjunga ikväll, var evigheter sen sist... Fast å andra sidan e jag inte nöjd med sången för dan? Knepigt, kanske lyssna på Mogge då? ja, så kan jag göra!

Midsommar firades igår, var hos en kompis kompis och åt, lite traditionellt midsommarfirande hann vi med oxå... Kändes lagom och helt godkännt! (dansade t o m Små Grodorna, haha)

Nää...Nu ska jag försöka sätta lite fart på mig själv, haha, e fan inte det lättaste idag!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0