Sommar, sol och tankar?

Händer ganska mkt för dagen... Inga katastrofer ellr så, men små saker som ändå påverkar vardagen! Jobbet, blev plötsligt en ganska stor ändring för mig! Bra?? Tja..Tror det iaf, fast ovant liksom!

Andra saker tar slut, eller gör iaf uppehåll över sommaren, vissa saker börjar snart! Ju mer jag tänker på det ju mer nervös blir jag. Kommer det nya att klaffa med det gamla? Shit, tänk om allt blir fel? Nä, det blir väl bra?  Tror det, men kan ändå inte låta bli att fundera... Tankarna snurrar som en karusell på Grönan! 

Sommarlovet är här nu och midsommar närmar sig. Man tycker ju att vädret kunde ha anständigheten att skärpa sig lite nu faktiskt!  Har badat en del hitills i år, men just nu är det baduppehåll i kylan... sådetså!

Har snart semester, HJÄLP!! Vad ska man fylla den med eg? Skulle vilja göra massa kul grejjer, men tror att ekonomin begränsar? Kanske?? Eller? haha...ska iaf iväg ett par veckor, Gotland, Sörmlad och Norrland är iaf spikade! 

Mogge har varit i Nrrland nu några dagar, kan inte fatta att jag levt själv i hundra år! Faan vad tråkigt jag måste haft? Känns ju helt poänglöst att åka hem efter jobbet! Jamen, det är så skönt med egen space säger folk...men jag tycker fan inte det!!!!! Iaf inte hemma...  Inte så att jag dör eller så, men gillar det där att ha någon annan där... Hela jag tappar stilen när jag sk vara själv, vadå? Ska man äta mat och så VARJE dag?? Nää...

Kunde gott ägna moig lite åt att städa, men det är ju så fantastiskt träligt. Behöver bära ut saker som ska till soprummet, känns ju så mkt mer inspirerande att slöglo på 2½män!  haha, sån e jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0