Söndag i ryggläge..mest iaf!

Faan, e helt paj! Ryggen verkar vara helt av typ, magen är som den är och jag e dunderförkyld och har lite feber! Less på mig själv? jaa, lite iaf! Typiskt trist när man känner att man inte får nån ordning på sig själv! Var mkt bättre när jag jobbade mer ute... fast man måste ju klara att vara inne på dagarna oxå jue...

Förutom det är det bra, riktigt bra... Har inget direkt att klaga på, även om jag eg skulle kunna, nää, e nöjd helt enkelt! Beror till stor del på harmoni på hemmafronten,  Mogge e så fantastisk!! Ok, ska inte tjata mer om det, haha!!

Funderar på det här med bloggandet, ett tag var det superkul och man bloggade mkt, just nu känner jag mig sådär halvinspirerad och det blir ju därefter! Ok, fine, jag mår inte som bäst, men ändå... tjaa, man får helt enkelt inse att ibland har man mer att skriva om än annars!!

E dålig på att lägga upp  bilder oxå, fast jag tycker inte att det finns nåt bra forum att lägga upp bilder i! Flickr är ju ganska seriöst, men så oerhört stort så man försvinner liksom där, bilddagboken, ja, vad säge man, känns ju mer som skvaller än foto... Facebook, ja där når man ju sina vänner, men nää...

kanske borde starta en ren fotoblogg?   Får fundera på det...
Ja, nää, det här var ju roligt, förstår om ni ruttnar på mig, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0