Tråkig rubrik??

jaa, fan , kommer inte på nån bra rubrik!  Har så fantastiskt tråkigt... Mogge e sjuk, och jag mår v äl inte sådär höjdarbra, resultatet är en ganska tråkig kväll! Eller eg är den helt ok, hemmamys liksom, men jag är så fantastiskt rastlös!! Suck på mig liksom...

Är så jävla sur på mina grannar, varje lördag spelar de musik, trevligt, men inte när basen skorrar så man tror man har en såg i huvudfet! Vi har pratat lite om hur man löser det, de bor inte i samma uppgång, så om jag vill prata m åste jag gå dit. Man kan ju oxå lämna en lapp i brevlådan när jag går ut imorgon, Mogge tror mer på den varianten då man slipper konfrontation och ev bråk, han menar att de kan känna sig trängda om man går dit, jag tycker vä eg att det renhårigaste är att prata face to face!! Hrm...hur göra?

Imorgon blir det ridning, tror Helge ska få den äran igen, Helge e cool!!! Hoppas det går att rida bra nånstans, mitt största bekymmer just nu är vart masn ska ta vägen liksom? Rider man runt sjön måste man hoppa över typ meterhöga snövallar, rider man runt Hägerstalund är det kanske isigt? Rider man till Översjön är det massa snö på fälten...suckelisuck...

Det låter roligt om Mogge...han ligger i andra soffan, och det knarrar lite här och där...haha, Massa latjo ljud iaf..han e rolig!!

Nu ska jag fortsätta med mitt tråk...
Over and out


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag håller med om lappen, men sen är ju jag en liten fegis mellan varven :D funkar inte det skulle jag gå dit, om inte det heller funkar skulle jag ringa störningsjouren! På dom bara!

2010-03-21 @ 07:56:37
URL: http://jessicaekholm.blogg.se/
Postat av: Monica

Såna som inte fattar att man behöver visa hänsyn skiter nog i om man knackar på dörren och ber vänligt. Ring störningsjouren tycker jag. Det är ju därför man betalar hyra för att slippa ta massa skit med respektlösa grannar. Buss på bara!!

2010-03-26 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0