Vilken jävla mysig morgon då!!!!

Trodde ju i min enfald att jag skulle få en någorlunda mysig vårtur idag!! HA HA HA säger jag bara!! Dyngsur av allt snö BLÖTSNÖ! satan vad omysigt det var, kiskall o dyngsur, roligare kan man ha! Red Sackhina, tror inte hon tyckte att det var nån höjdare heller! Fast alla höll humöret iaf, tycker det var starkt gjort! Tycker folk e starka som betalar för att rida i detta väder o sen inte gnäller.

Nu ska jag ha en myseftermidda INNE, ett avrmt b ad, lite lunch och soff/sängmys! Känns helt ok liksom!
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag gör mina headers i Photoshop :-) Svårt o förklara exakt hur man tar sej till, men vill du så kan jag göra en åt dej. Bara du skickar bilder osv.. :-)

2010-03-22 @ 14:36:01
URL: http://zandwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0