bra saker och dåliga saker

Var ju ett tag sen jag skrev.... har hänt en del och samtidigt inget, allt flyter ju på!

Bra saker:

* Kort vecka nästa vecka, lets face it, vem gillar inte att vara ledig?

*Kryssning på onsdag! Skönt att komma bort lite...

*Att rida, alltid bra!

* Kinamat, gott och billigt, iaf här!

*Moggedag, myysigt!

*Sodastreamer!

*Min säng, fan vad jag älskar den, särskilt just nu! haha

*Folk som är trevliga mot andra, snälla hjälpsamma etc...

*Magnum Gold! Prova själva!

*Vår!!! Blommor, såg gullvivor idag! Fantastiskt.

* Att jag bokat in massa roliga saker! Hurra...

Mindre bra saker:

* Jävla pittvandaler som haft sönder min bil!!! PUNGSPARK till er!

* Folk som lägger sig i andras saker och är otrevliga!

* Att man behöver stå ut med ovanstående!

* Grannar som inte fattar att man inte vill lyssna på deras infödingsfester kl halv 4 på morgonen!

*Grannar som borrar i en timme kl 8 morgonen efter infödinsfesten!

Konstigt att det mest är andra m'nniskor man irriterar sig på... Dumt eg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0