Blää och gäsp

har tillbringat timmar nu med att dokumentera allt som hänt undertiden på sjukhuset!!
Fy fan säger jag bara, blir mörkrädd då jag läser vad vi skrivit!
Nää, det där önskar man ingen, inte ens sin värsta ovän! har på fullaste allvar varit rädd att Morgan skulle dö. Nu är ju den faran över även om det är en del annat som är oklart fortf.  men  men, han lever och mår hyfsat iaf. På tisdag har vi möte med kuratorn och ska gå igenom allt igen! Ska bli rätt skönt faktiskt. På onsdag ska jag själv till sjukhuset och göra ytterligare test med min mage som fortfarande inte funkar! men det blir nog bra, är ju ett annat sjukhus!! 
har svå¨rt att lita på vården numer (har alltid haft det, men tyvärr bekräftas ju ens fördomar hela tiden när man har kontakt med vården)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0