Frustration!!

Blir så jävla frustrerad när flera saker inte funkar!
har haft ont i magen ett tag nu, och det har inte blivit bättre på något sätt. Mår illa och e dödstrött. Menar inte sådär trött som man kan vara utan riktigt jävla slut, skulle kunna somna stående tror jag!
Tyvärr blir det lätt negativt och gnälligt, men om ni fattade hur pissigt det faktiskt är just nu så"skulle ni nog köpa det ändå...

Sen är det ju såklart annat som strular samtidigt och det har man ju i nuläget typ noll marginaler för, man blir snäsig och gråter för inget! Synd för dem omkring mig, men jag orkar fan inte bry mig just nu! Skiter snart i allt...

jaja, ska man tänka på nåt positivt så är ju hösten fantastiskt vacker, har tagit flera fina höstbilder! Ja, jag har en fantastisk kille oxå, som tur e står han ut med mig fast jag bara gnäller!! Vilken tur man har...

Annars är det väl inga sensationer, det rullar ju på liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0