Funderingar!

Idag är det kanelbullens dag!! haha, det känns ju ganska mysigt sådär, man borde ju faktiskt ha bakat bullar då... Tyvärr har jag inte orkat, men får väl köpa nån iaf!
Idag blev jag lite beklämd (bästa ord jag kommer på att beskriva det)
funderar på hur det kan bli så fel med vissa personer? Alltså vissa man träffar betyder ju så mkt mer än andra, sen pga olika omständigheter är det ju bara vissa som man håller stadig kontakt med. De andra finns där, men man ses kanske en gång/år?  När man börjar fundera kommer man på hur dunt det här är... man ska ju för fan se till att hålla dem som betyder mest i sitt liv nära sig!
man måste ju fundera på vad som är viktigt och vad man bara gör av bekvämlighet?
Hrm... Inte så lätt alla gånger att hålla kontakten, men man får ju skärpa sig lite!
Ska fundera lite över vad som eg är viktigt för mig, sen ska iaf jag försöka skärpa mig!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0