Hösten är här!!

Hösten är här nu, den är vacker, men oxå sorglig! Sommaren som jag älskar över allt annat är slut nu!
Den här sommaren har varit helt fantastisk, en av de bästa i mitt liv faktiskt! har njutit varje sekund... (nästan , haha)
Vi har badat, solat, ätit hallonbiskvier, myst, varit på landet, hälsat på folk, roadtripat, grillat, träffat vänner, sett solnedgångar, bastat, myst mera, åkt till Gotland, badat i kalkbrott, sett Visby mm mm...

Har ju haft förmånen att få spendera den tillsammans med den person jag älskar absolut mest!
Vilken tur jag har!! haha, låter som en klyscha, men han berikar verkligen mitt liv!

har ju varit några rätt turbulenta veckor nu, massa har hänt och kommer fortf att hända. Det är inte över, men det värsta är ändå över nu!
Tyvärr mår jag fortf skit! Görs ju nån form av utredning, men allt går ju så långsamt!
Vi var inte överens om medicineringen, och det känns ju som om jag hade helt rätt!! Faaan att man ska behöva stå ut med skit som ger trista bieffekter! Blää

Igår var vi hos mamma och hämtade kaninen som har blivit kvar där ett tag, de åt surströmming, fy faaan säger jag bara!! haha, hur kan man äta skiten??? WTF!! Äta bajs liksom?? nä tack, jag står över!!  Tyvärr kan man inte ens sitta med när de äter för hur kul är det att sitta i bajslukt? seriöst!!

Nää, nu ska jag inte klaga på dem, de njuter ju utav sitt äckel, hahahahah....

Blev en nostalgitur till Skeppsta för att köpa hallonbiskvier! faan, vad det är gott!! Muuums!

Nää, nu ska jag slappa lite!
Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0