Kasta mjölkpaket??

Det är skitroligt!! Prova så får ni se! hahaha, det säger ett så roligt schplatt liksom. Sen får man städa, det är mindre kul, men smällar man får ta!

Har inte sådär vrålmkt att säga, har lagat mat på högsta nivå idag...haha, först varma mackor (i våffeljärnet) sen findus låda, (fisk med mandel) avancerat så det förslår!! haha, jag e så jävla rudis på att laga mat! Eller snarare , jag e rudis på att ta tag i att laga mat, nä'r jag väl gör det är det ok!

Har funderat en del på fenomenet Facebook. Alltså, man har full koll på folks liv, folk man i vanliga fall inte träffar oiftare än 1 g / år. Lite freaky faktiskt. Internet gör ju att man kan ha mkt bättre koll, på gott och ont!
Någon sa att de på sin födelsedag hade fått 40 gratualtioner på facebook, 2 hade ringt och ingen kom förbi. Vad har hänt liksom? På nåt sätt tappar man kontakten med folk fast man har mera koll på dem? Fattar ni?  Som sagt, finns både för och nackdelar med facebook.

Kan bli jävligt fel oxå, info som man hellre hade fått personligen får man ta del av via data, man kan ta illa upp och missförståndet är ett faktum, trots att inga ord har växlats!
Tycker att det är trist när man tänker på det.

Borde säkert bli bättre på att höra av mig till folk. Haha, när jag skulle ringa en kompis upptäckte jag att dennes nr helt försvunnit ur min mobil! Suck...

Nu ska jag kolla på film och mysa lite...
Gnatt gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0