Mjuk Oboy?

Du är min prins
utan en lins
med dig mår jag bra
jag vill ingen annan ha
du e så söt och brun
och har i näsan små fjun
jag gillar ditt sätt att tralla
och det du har i din bralla
när du lagar god mat
äter jag den på mitt lilla fat
när jag känner efter med hela mej
känner jag att jag gillar dej
ibland är du knäpp
och jag får lite släpp
men känn ingen skuld
för du är alltid guld
när du gör snälla saker
vill jag åt dig baka kaker
när vi skulle rida på en häst
visade du dig vara bäst
du är så söt och gullig och go
och jag vet att du vill ha en egen ko
du är rolig att killa
och ibland du det gilla
du är så mysig när du skrattar
och jag får ont i händerna när jag krattar
du är duktig på att skapa
jag är bra på att prata
du har så fint hår
jag luktar illa om mina tår
jag vill för alltid stå vid din sida
och att du inte alls ska lida
när du blir lessen och fäller en tår
kan jag killa dig i ditt bruna hår
jag skulle vilja göra nåt fint varje da
så att du blir riktigt gla
men man kan kanske inte alltid orka
då får du mina tårar torka
det är så fint att du finns för mig jämt
särskilt om jag tummen klämt
nu kommer julen och vi köper paket
kanske jag ger dig en rymdraket
själv vet jag inte vad jag ska önska
det jag ville har fallit i glömska
men en gran med ljus och glitter
gör att det i min kropp spritter
och jag gillar julmat typ lax och sill
men ingen mat är god när den innehåller dill
men än är det höst och träden är gula
då är det mys att vara inne och pula
nu tror ni väl snart att jag inte är klok
haha, ja jag vet, jag är en riktig tok
men en sak är säker det vet jag bestämt
att kärleken till Mogge är det bästa som hänt
nu kan jag tro att ni inte står ut
det var tur för nu är dikten slut!



Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Det är nog väldigt riktigt du, jag har ju främst vart med skitponnier när tandläkaren har varit på besök xD

2010-10-26 @ 23:36:35
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Morgan

Men min söta goa Pillmaja :) så fint :) Tack! jag älskar dig med, Massor du är så himla fin! du har hjärtart på rätt ställe så att säga Massor med pussar och kramar :) / Din Mogge

2010-10-27 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0