tankar idag...

Har eg inte så mycket tankar, eller så är de massor? Visst, klart man funderar! Är inne i nån sorts period då jag funderar mkt på valen man gör i livet, om man gjort rätt val och vad man gör för vidare val... Vissa av de valen känns ju rätt obetydliga, medans andra är direkt avgörande för hur lycklig man faktiskt är!  Tyvärr är ju de stora valen ganska svåra att våga ta, man (iaf jag) är ju ganska skeptisk mot förändring, jag tycker att förändring kan vara jobbigt. Många gånger leder den ju till nåt bra, men ändå... Det ska vara som det alltid varit, är jag och bönderna ni vet? haha

Idag har jag ridit, var en sån där dag då det inte klaffade 100. men alla var ändå glada och nöjda. Fotomodeller fick vi vara oxå, de ville ha bilder till sin hemsida! Kul!!

Imorgon är det måndag och det känns väl sådär, men jag har kommit på ett knep! Jag tänker mig in i hur det skulle vara om jag var hemma varje dag och inte hade nåt att göra, ja det vore ju skönt en vecka sen skulle man ju tappa sugen, då känns det bättre att ha en hel arbetsvecka framför sig!!  Ja, vad gör man inte? haha

Nää, nu ska jag försöka ha lite söndagsmys... Vet inte hur det blir, jag e rätt under isen och Mogge har telefon jour eller nåt...
Ciao babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0