Arg och besviken!!

E så¨jävla arg och besviken, av anledningar som jag inte kan skriva. men, men , man får komma ihåg att folk gjort det som de gjort (förhoppningsvis) av omtanke!!  Känns iaf bittert, ocj JA, jag e 3 år!!
Måste säga att jag är lite avis på de som skriver långa intressanta bloggar, haha, känner att jag verkligen suuger för dan! fast det jag klottrar här e ju mest för min skull så...

på fredag ska mannen in och opereras, en ganska stor operation. Känns sådär, det är skönt att han får den så att han mår bra sen, men jag e lite orolig faktiskt! Får iaf "leka" sjuksyster och pyssla om han lite...fniss!

Vore kul om jag själv mådde lite bättre, det jävlas rätt bra med kroppen just nu, har nån konstig cysta som inte ger sig, inte så jätteskönt faktiskt. Nåja, det är väl ett I-lansproblem!

Som jag skrev i tidigare inlägg har jag börjat läsa fler bloggar. Det är underhållande på flera sätt, alltså, vilka krig folk har!!Hur orkar man logga in varje dag och driva ett mindre inbördeskrig?? hajjar inte!
Tur man inte hade tillgång till internet när man växte upp, hade fullt sjå bara att hinna busringa och kolla upp "Heta linjen": Just heta linjen var ju ett facinerande fenomen. Man ringde upp ett 08 nr och lyssnade när andra pratade, de gånger man själv vågade säga nåt är lätt räknade!! Haha... Känns ju rätt beigt i dagens hightec värld!!

Börjar ju faktiskt bli gammal nog att säga  "när jag var barn..."
Usch o fy...haha
Nu ska jag kolla på IDOL och sura vidarre...
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0