ARG!!

Sorg
Arg
rädd
besviken
ledsen
orolig
trött
skräck
okunnighet
väntan
osäkerhet
maktlös
arg arg arg
dåligt samvete, borde borde borde
saknad
tårar
ilska
mera tårar
måmga tårar

Sähär känns det just nu...
Är livrädd för ev svar på provet som EV tas idag, skulle kanske ha tagits igår, men det sket sig. Nu hoppas man ju då på iodag.
har man riktig otur blir det uppskjutet till måndag och /eller att svaren kommer först på måndag iaf för att det tas för sent idag, om det nu tas idag.
FAAAAAAN!
tror inte att de eg har tid att ta skiten och så försöker de klämma in han om de har tid... Så omm ingen tid dyker upp så??
Ju längre tid det tar ju räddare blir jag!!
fattar inte det där med att folk säger att man får styrka när man behöver den? har fan ingen styrka? jag är helt och totalt värdelös på det här!!!
var nästan duktigare de första dagarna, fast det var sånt kaos på den avd. Nu e jag bara kass.

Har dåligt samvete för så många saker
Att jag tynger Mogge mer än jag hjälper honom
Mitt jobb
Att jag bråkar med mamma o mats
Att jag dissar folk
Pengar: har gjort bort mig ekonomiskt

Mår dessutom inte bra i magen än, ska tillbaka till danderyd ang det snart...

fan, skulle eg bara vilja slänga datorn i väggen och trascha lägenheten!! har en sån ilska i mig just nu så jag har aldrig upplevy nåt liknande. Sen ska man gå runt och försöka vara trevlig mot folk!! Hur gör man?
jag har inga fler svar just nu!! Hoppas för allt vad jag e värd på ett positivt svar IDAG!!!!

har läst på lite på internet och om svarte ej är positivt vill jag inte ens tänka längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0