Hästar...

Häst nr 2 på listan får bli Chanina:
Chanina
e. Chagall 455- Ritzana e. Rockad

Chanina, som jag döpt min blogg efter var ett halvblod som vi köpte som sällskap till Mulle.
Tror att hon var 13 när vi köpte henne! En riktig pärla som snällt bar mig runt på min första hopptävling (L:E, haha) följde min utveckling och tillsammans debuterade vi MSV B!

Hon var en rätt liten häst, ca 155 som var pigg ibland och lat ibland.
Jag tyckte att hon var snäll, men tydligen kunde hon vara folkilsken mot män ibland (var inget jag minns).

Tyvärr hade hon nån förslitningsskada på bogen som visade sig när hon blev äldre...

saknar henne, hade varit grymt kul att rida henne nu!!



Provridning! Jag är väl ca 10 år! Känslan för stil och ordning var väl sådär va? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0