mera hästar

Mars-87
e. Troll 660- Mimosa e. Carat
mars var ett Sv halvblod som jag köpte 96 tror jag. han var skolhäst där jag gick i skola, men passade inte som det.
han var en oerhört tuff och framåt häst som gick fram i alla lägen!
Blod svett och tårar men också mycket roligt fick man av honom!

Enita-91 (?)
Benito (New forest/ Arab) Ekra (NSV)- Ekve (NSV)
Enita fick vi som ettåring. Henne red jag och körde in själv. Hon var tuff men snäll... Cool ponny som jag önskar att jag haft kvar. Sålde henne till en ridskola i småland.

Ekra
e. Ekve-?
Ekra var Enitas mamma och henne hade jag på foder/lån. Jag red in henne och tränade westernridning med henne. Pleasure och Trail.
Tyvärr såldes hon som brukshäst och jag kunde inte köpa henne!
(lite coolt med henne var att hon bara var 1.40, lite ovanligt för en bruksnordis)


Mars...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0