sjukhus dag 38735499800

Känns som en evighet... 4 dagar är det om man inte räknar torsdag, men det känns som en evighet!!
Nya komplikationer idag...(sklart, börjar vänja mig) Men oxå en del bra saker som hänt!!

Bra saker:

* Mogge kunde gå idag!
* Jag har pratat med doktor och kurator ang mig och fått en del hjälp!
* Vi har pratat med hjärtdoktorn och fått en del svar.
* Mamma hjälper mig att överleva just nu...
* Det är mysigt att kramas med Mogge, och det kan vi göra när jag e där.
* Jag kunde hjälpa Mogge med några saker idag, kändes skönt.

Dåliga saker:

* Towa blev ledsen.
* Jag blev ledsen.
* Jag grinar och har svårt att hålla ihop,
* Problemet som uppstod idag! BAAAJS liksom...

Annars tror jag att det kan bli bättre nu, jag har som sagt fått en del hjälp att tackla allt, vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0