Uffa!!

Lämnade Mogge på sjukhuset igår inför hans operation!! Det var ingen rolig historia kan jag säga!!
För det förrsta blev allt helt fel, fick nån nervös (?) skjuksköterskastudent som inte ens kunde/ville hälsa på mig. Sen blev jag utskickade i typ 15 min fast Mogge tyckte att jag kunde vara kvar, (tydligen ÄR det patienten som ska få bestämma sånt) snäsig och allmänt sur...bläää
Infon vi hade fått stämde inte heller... Suck, förstår mig verkligen inte på sjukvården alls!!
Pratade med min syster som snart är färdig sjuksyrra, hon berättade att det överlägset vanligaste klagomålet efter sjukhusvistelsen är att anhöriga behandlas illa!! Alltså HALLÅ!!! De måste väl kunna tänka att man som anhörig är orolig oxå? Nä, blää föär Huddinge än så länge. Hoppas på bättre bemötande ikväll... (har tagit med förstärkning då iaf)
Längtar så mkt tills allt är över och jag får hem Moggi igen....

Usch, e lessen och orolig och det här är BAJS!!!!! Faktiskt

De kunde inte ens ringa mig när det var klart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0