Dag 17 – Mitt favoritminne.

ojj, det här känns ju skitsvårt!
Man har ju trots allt en hel del bra minnen!

* När jag fick Mulle
* När det gick bra¨på tävlingar med Chanina.
* resor som varit extra bra- Thailand, Usa, Egypten, Kina, Singapore, Spanien, Italien...
* Riktigt fina hästar man har fått köra- Victory Tilly, Nu Pagadi, Indian Silver, Good As Gold, Thechiefofmontana, Sugar Trader, Pegasus Boko, Lookout Victory, Lass Drop..

* Min fina bästa Moggi
* Körkort
* Flytta hemifrån
* Bröllop
* Bra vänner-bra stunder med dem

ja, skulle ju eg kunna skriva en bok om det, men det gör vi inte, haha...

Nää, jag nöjer mig med en liten lista!!


Victory Tilly



Indian Silver



Good as Gold



Thechiefofmantana



Pegasus Boko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0