Dag 13 – Den här veckan.

Eftersom det är söndag kan det ju vara lämpligt att summera veckan lite då!

Jobb! Det har såklart jobbats en del...Säger inget mer om det!
har haft en ganska skön vecka, den har rullat på och inget dåligt har hänt alls... egentligen!

Helgen: ja vi böärjar väl med fredagkväll? var hos mormor då hon fyllde år, alla var det och det var småkaos som vanligt! haha, allas mobiler ringde och det blev ursnurrigt en sväng! Middag och fika och sen åkte vi hem till Mario och roade oss nån timme till innan det blev lopplådan...

Lördag var vi igång i hyfsad tid, för att vara oss iaf! (haha, det var ju före 12 iaf)
Åkte in till stan, för nu jävlar skulle det letas sidenband till min klänning, alltså den har ett svart siden band och hur kul är svart på en brudklänning? Nä, rosa ska det va!! Letade iaf upp en affär där det skulle finnas, och jadå det hade de, MEN i 68 mm istället för 70 mm...FAAAN, köpte iaf det och hoppas på det bästa... Vidare till NK för att hitta ett reservband i 70mm... Blä, hatar NK... Själklart hade stockholms bästa(?) varuhus inte det vi sökte...fick nöja mig med silver! Morr...

Som vanligt när jag och Mogge ska göra saker händer det grejjer, haha, idag var det en snubbe som förväxlade mig med sin tjej och tog mig i handen
 och skulle dra iväg med mig! haha, Mogge dog nästan av garv, typiskt han!
Blev en del andra inköp ocå när man nu ändå var på plats, är på det hela nöjd med dagen!

På kvällen blev det karaoke comeback, fan jag har inte sjungit sen typå augusti... Shit alltså! Jag klarade det iaf, även om det känndes som man gör sig bäst som publik när man hörde inspelningen efteråt! haha

Idag är det söndag och jag slappar, hade tänkt städa, men det går trögt! Mogge är och leker med en kompis! Tja... så har veckan ungefär sett ut hitills! (jaa, den e snart slut, jag vet)

Avslutar med lite random bilder sådär...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0