Dag 15 – Mina drömmar.

Drömmar? Shit vad poetiskt... jag vete fan här alltså, jag har haft drömmar på så många olika sätt!

realistiska drömmar:

1. Att ha ett hus på landet. ja, jag vill gärna kunna bo på landet och ha lite djur!
2. Att vara älskad. ja det är jag ju så den drömmen lever iaf!
3. Att ha enn egen häst igen... Time will tell...
4. Att resa mer! Vem vill inte det?

mer orealistiska drömmar:

Att ha eget företag och försörja mig på det.
Åka jorden runt
vinna på lotto
ha en GP häst
ha en travhäst som är lönsam... hahahaha liksom.

Tja det var ett axplock av sånt jag kan drömma om! Fast det vanligaste är väl ändå att drömma om att gå hem lite tidigare, få ligga på soffan o mysa och äta nåt extra gott till middag? Typ så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0