Dag 2 – Min första kärlek.

ja, här skulle man ju kunna skriva massor...

Finns ju så många sorters kärlek tycker jag.

Iaf, när jag var 8-9 år åkte jag på kollo på sommrarna. Där fanns en kille som nog var ett eller två år åldre. Vi hade massa kul och såhär i efterhand har jag kommit på att det nog var lite kärllek iaf från min sida! haha

Sen finns ju den där första nästan besatta kärleken som man upplevde i tonåren. För mig var det i högstadiet... ojj Ojj vad det var jobbigt! haha

När man gick i mellanstadiet var man kär i alla klassens killar i tur och ordning, det var ju seriöst...hahahaha

I gymnasiet blev jag kär i min bästa vän...inte helt lyckat... Sen var jag kär i min kompis brorsa men för feg för att erkänna det! Dumma jag!!!

idag måste jag ju säga att den sanna kärleken, min sanna kärlek finns hos Morgan!!!

Mitt livs andra (eller eg första) sanna kärlek, ja den knep ponnyn Mulle!!!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0