Dag 3 – Om jag inte gjorde det jag gjorde idag, vad skulle jag annars göra?

Ja det här blir ju lite spännade... Jag gör ju redan det jag inte gör liksom...

Iaf, från början är jag ju hästskötare. Men eftersom jag inte gör det längre så jobbar jag med barn...i skola! Så om jag inte gjorde det jag gör så skulle jag göra det jag gjorde! hahahah


Skämt åsido så skulle jag gärna jobba med hästar, men tiderna e ofta så tråkiga
. Gjorde jag inget utav det skulle jag vilja jobba i växthus eller blomsteraffär! Jag älskar blommor!!
Ja det här blev ju superrörigt, om ni hajjade  är ni ju supersmarta!! Haha

Kommentarer
Postat av: Morgan

Men du! växthus är ju en jätte bra idé!!! eller blomaffär!!! :)



Puss puss

2011-01-05 @ 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0