Dag 6 – Min dag.

jag har haft en toppendag!! varit på jobbet och planerta vårterminen! Känndes väldigt lyckat...kul!

i övrigt hade jag fått paket när jag kom hem och 2 nya kontokort så jag slipper köa på banken nåt mer och få skäll av sura banktanter! (ja jag tänker kalla henne tant fast hon var i min ålder för hon var så uppkäftig, nu menar jag inte att tanter per automatik ÄR uppkäftiga!)

Fick en god middag av min sambo och har sedan spelat TV spel med honom- utvecklande, jag vet!! hahahahaha, jag e en tönt ju! Men det var roligt, nu ska jag ta ett bad relaxa lite och sen se nån film!

Sån var min dag....


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Asså jag kollade nu om jag hade fått någe svar på kommentaren men den är bortplockad! HAHAHAHAHA!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!! HAHAHA :D

2011-01-08 @ 00:55:17
URL: http://aangelicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0