Happy new year!!

Då var 2011 här! För mig känns det lite sjukt för jag ska gifta mig i år! Känns overkligt stort, även om vi har planerat en hel del så har jag nog fortfarande inte riktigt fattat att det kommer att hända! Haha

Igår firades det nyår med goda vänner, vi åt gott, pratade, lyssnade på musik, tittade på raketer och lekte i snön. Mysigt och trevligt tycker jag! Efteråt öyxade vi till det med en taxi hem! Wohoo



Har inte avgett några nyårslöften alls i år, har kanske  3 tusen saker som jag skulle kunna lova mig själv, men va fan, är så svårt att leva upp till det! Jag har dock ett litet löfte och det är att jag ska säkra min framtid lite...

Tycker att det har varit ett bra år, när jag tänker tillbaka så minns jag mest bra saker, inga katastrofer har inträffat (till skillnad från de 2 tidigare åren) och jag har "rensat" lite mentalt, vilket innebär att jag numer tänker till lite innan jag släpper in folk i mitt liv! Det innebär även att de som redan är i mitt liv inte nödvändigtvis har en självklar plats där utan faktiskt om inte sparkas ut så iaf få en varning! Jag ska inte behöva ta skit utav dumma människor som ändå inte verkar gilla mig alls! Verkar ju rätt självklart eller?
Andra saker som jag skulle kunna göra 2011, (men bara om jag vill) är:

Rida mera!
Motionera mera.
vara ute mera!
Fota mera.
Träffa vänner mer.
 Kan väl räcka så?

Gott Nytt År!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0