Nån sorts summering av 2010!

 ÅRETS:
 nykomling: Kevin (Styrbjörn)

bästa plats: Ullsta

godaste: hallonbiskvierna på Skeppsta.

zoo: hemma hos oss

skräck: Huddinge sjukhus, iaf ortopeden! Fy faan!!

jag är bra och stabil trots att jag jobbar på Huddinge: Kuratorn på ortopeden.

karatefylla: Annika i på stallfest.haha

bästa badplats: kalkbrottet på Gotland.

överasskning: Mogge friar på jägaren...hahaha

besvikelse: thaitemplet i Norrland, fan vad det sög!

bästa dagen: Lite svårt att välja, en dag i Visby eller dagen på äventyrsbadet i Övik

årets värsta dag: 17 september!

årets sorg: lille Viktor!

årets glädje: mogge blir frisk!!!!!! Wooohooo

dyraste: kan vara en helkväll på The studio...haha

kanin: stoffe!

sämsta köp: hrm..kan vara mary kay produkter.

bästa köp: min ring! Så fin!

bästa kinan: mandarin paradis i jakan...gott!

vackraste: kan vara hösten...

blogg: dressyrmupparna

nya idol: maria Montazami

Sverige förstår inte humorn: Anna Anka

kryssning: jag och Mogge på Birks...naaajs

äsch...nu kommer jag inte på mer...







Kommentarer
Postat av: Timmie

Sv: TACK så mycket!!! ♥

2011-01-02 @ 19:57:53
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0